Sunday, April 17, 2011

DAILY ROUTINES



Hola famílies i fillets/es!

Començant el tercer trimestre hem treballat les rutines i accions que feim cada dia a l'hora d'anar a dormir i en aixecar-nos: posar el pijama o la roba, rentar les mans, cara, dents.. apagar el llum, llegir un conte, agafar l'osset... Bona nit i bon dia.. Hem xalat representant les accions amb mímica, jugant a endevinar el que representaven els companys i (amb els de cinc anys) el que ens deien a l'orella.

La història Bedtime de Maisy mouse ens ha agradat força, aquí teniu l'enllaç perquè la podeu veure a casa. Hem ordenat les seqüències i (amb els de cinc anys) fet un joc de taula pèr dur a casa. Unit related to infant classroom language.
Repeat and use: good morning, wash hands, go to the toilet please, turn off/on the light, close the window, read a book, counting from 1 to 6/8...
And while doing the story work sheet listen to and repeat: colour it, cut out, scisors, crayons, pencils, paper, please, thank you, pass the.., put in order, make pairs, tidy up.

L'objectiu d'aquesta unitat és també començar a familiaritzar-se i sempre que sigui possible utilitzar les expressions a l'aula: rentar mans, anar al bany, tancar la finestra o el llum, mirar un conte, comptar i reconèixer la grafia dels nombres de l'1 al 6/8..






http://www.maisyfun.com/videos/



També hem escoltat i representat aquesta típìca canço anglesa relacionada amb el tema:

Saturday, December 4, 2010

FARM ANIMALS DIDACTIC UNIT - P3 / Els animals de granja en Anglès -P3



HELLO /HOLA A TOTHOM:

This has been the starting point for P3 students of English this year, in addition to some basic greeting setences: Hello, good morning, let's play/sing.., bye-bye, .. red and yellow colour and some songs and acting games.


Hem començat l'anglès amb aquest tema que sol agradar a tots als infants a més de'introduir les primeres paraules en anglès per saludar, els colors vermell i groc i algunes cançonetes per aprendre els moviments i algunes parts del cos.



They have enjoyed playing with farm animals in English and making the following activities:

-Listening and watching the "Where's chick's mummy?" story, and acting out with her hand's paintings.

-Looking at the images of different books while searching for the animals that we had talked about and mimed the sounds previously: horses, pigs, cows, sheeps, dogs.

-Playing with animals and build a farm while they were repeating actions dscribed in english: walk, run, jump, eat, sleep, wake up.. go out/ go in..


And... LISTENING TO OLD MAC DONALD SONG! You can listen it at home now!

Monday, November 29, 2010

LEARN TO GREET EACH OTHER // APRENEM A SALUDAR EN ANGLÈS

AMB CANÇONS I CONVERSES EN PETIT GRUP FENT SERVIR LES TITELLES..



How are you today (5)?
I'm fine, thank you, how are you?








Hello what's your name (2)?
My name is Key (2)
How old are you(2)
I am 5 (2)


AND GO ON WATCHING THIS PENGUIN ACT OUT TO LEARN MORE ABOUT GREETING...

Friday, June 18, 2010

Mr. Colour Theatre

Hem xalat jugant al teatre amb els "Misters" que havíem fabricat. Esperam que a casa també hi hàgiu jugat.

HAPPY SUMMER HOLIDAYS!

Bon Estiu i fins al septembre!


Saturday, March 13, 2010

IT'S COLD. ROBBY'S KITE STORY, SONGS AND GAMES



A la Capsa d'English hi tenim alguns jocs per reforçar el vocabulari bàsic de la història d'en Robby: Robby's kite.


It's cold song


Put on your coat,
put on your hat,
put on your scarf,
let's go for a walk.